BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jumaat, 23 Disember 2011

TAMATNYA SEBUAH PENANTIAN

Assalamualaikum... agak lama tak update blog. Bukan nye bz ape pun, cuma rasa nak menyendiri kejap. Akhirnya penantian aku sejak 4 tahun yang lalu berakhir. Yay! aku dah dapat apa yang ku idam-idamkan. Salah satu dari yang ku ingin-inginkan, akhirnya dapat gak walau lambat. Syukur sekali lagi. Takder lah aku risau nak cari keje lain. CONFIRMATION LETTER dah dapat dah. huhuhuhu lega rasa hati.

Satu lagi penantian yang di nanti bakal tiba. Ya Allah ku harap agar kau lancarkan lah segala urusan kami berdua, permudahkan rezeki kami berdua. Siapa menduga yang aku akan berpeluang bertemu dengan insan itu. Keikhlasan nya membuatkan hati ku bertambah kuat. Tidak pernah dirancang, jauh sekali nak target apa-apa. Tiada siapa menduga, pertemuan pertama kali pertama yang tak dirancang sepenuhnya akhirnya menemukan kami.

Memang benar, Allah itu Maha Mendengar lagi Adil.memanglah kita tak dapat terus apa yang kita nak, tapi end result tu yang penting. Insyaallah tahun depan tahun kami. Mudah-mudahan, menjadi alam baru buat ku dan diri nya.

0 comments: