BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Isnin, 7 Februari 2011

New Page? New Me?

Salam sejahtera buat semua...

Erm... sedikit intro buat siapa-siapa yang terbaca "this post", well buat yang terbaca lah coz i dont have any followers yet in this blog, even at my all blog's too. Cuma ada 3 orang jerk follower sebelum ni, so consider aku syok sendiri la bercerita ceritu kat blog aku sendiri. Afterall aku lebih suka "annonymous". Naya karang tak pasal-pasal bos aku ke, Officemate ke, HQ ke apa ke terbaca. Hahahahaha... Bukan nye ade yang X- Rated or R- Rated pun kat blog aku, cuma akan ada yang terasa.. mungkin lah kan. So consider MENYINGUNGG RASA RATED la nie yek?  Ooopps aku dah mula nak lari dari skop tajuk dah ni.  Kalau aku buat peta minda dulu ker, atau rangka macam yang cikgu sekolah rendah ku penah nasihat waktu zaman-zaman comot lagi brutal tak la kot TERlari tajuk.

Okay... berbalik kepada title di atas... NEW PAGE? NEW ME? pastinya korang dah dapat agak kan? agak yang nie bukan 1st blog aku. Yeah! tepat sekali 10 point untuk Akak kat sana. Ok, cuba teka pulak... Ni blog aku yang ke berapa? Kedua? Kedua setengah? owh tidak-tidak (sambil geleng kepala ala-ala Stevie Wonder) Nie blog aku yang keempat. huhuhuhu... Banyak ke? Saja je aku nak beralih arah laaa... saja nak test diri ni and nak tukar angin je. Bukan apa... bila aku refer balik blog aku yang lepas banyak sedih dan duka dari rasa SUKACITA (macam yang BELACAN & PAKU cakap). Antaranya ialah macam kat blog aku yang satu ni nordiana03.blogspot.com . Tapi kalau dear2 tau, reti nak ambik yang positif dari kisah aku, aku sure la, pasti la... tak banyak sikit korang semua pasti dapat hikmahnya and tau menilai baik buruknya. Tapi aku bukan berniat nak mintak simpati tau. 

Perkenalkan: Ini Belacan dan Paku... pemilik blog Ohbest jangan marah ...kira aku promote blog ko ni... kalau tak silap ni video pasal NENEK NYANYUK kot. 


So persoalannya, adakah aku akan publish post yang lebih kurang genre nya macam yang lama atau berbeza sama sekali? Hakikatnya aku sendiri pun tak tau... tapi yang pasti, aku akan selitkan lebih banyak info melalui persepsi and idea fresh dari aku n mix dari idea fresh blog-blog orang lain. Yerla... INSPIRASI tak kan datang kalau kita tak tengok sekeliling kan? Idea nak create blog ni dah lama ada... cuma tak terlaksana je.. konon nak publish 1st January 2011 tadi, tapi dek kekangan kerja and masa yang tak mampu aku curi jadi ari ni jelah masa yang aku betul-betul free and excited untuk posting something which will u see and read and feel. Waaaa berapa banyak and la... hahahah Adik-adik kat luar sana jangan tiru jangan copy jangan ikut gaya penulisan yang tak berpa betul ni... p boleh ikut kekreatifan aku berceloteh. (korang boleh agak ke aku banyak cakap n ramah mesra???)

Walaupun page baru, penulis nya tetap sama iaitu AKU! Aku yang diberik nama NORDIANA. Perubahan mungkin ada kot... tapi tak jamin la... sebab aku jenis moody. Insyaallah, aku pastinya akan share info-info yang berguna untuk tatapan, ikutan (selagi tak menyimpang dari agama kalian) dan sebagai pengubat jiwa hendaknya.


0 comments: