BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Ahad, 27 Februari 2011

Selsema Menyerang!

Salam guys....

Hehhehehe macam biasa lah aku, dalam sehari kalau ada mood aku bleh buat entri sampai 3 sekaligus. Owh ya, dalam entri aku yang lepas aku tak mention pun kan, last 18th and 19th Majlis Resepsi siapa kan? Tu Majlis resepsi sepupu aku. Kiranya sepupu yang rapat membesar sama-sama dan umur kami juga sama. 

Kini! Kini aku sendiri yang masih lagi single. hehehehehe. Apa-apa pun jodoh itu bukan kah di tangan tuhan. So aku terima dengan redha. Siapa tau rezeki aku kan? Tahniah aku ucapkan buat sepupu ku PUAN RAHMAH dan pasangannya EN. FAUZI. Moga-moga kalian berbahagia hingga ke akhir hayat. Dan aku pun nak tiru gak mesej orang-orang veteran ni, cepat-cepat dapat anak. Suke! Suke!

Saat aku menulis entri ini, aku selsema laaa... dah pakai size 10 nie, asyik meleleh jerk cecair dari idung aku ni. tapi lom la kaler ijo lagi. ( Pengotor punya statement!) hahahha. Ok lah guys, dalam aku selsema nie, ada hati lagi nak p pekena ABC. Macam tak sakit je kan. Pas tu ada hati lagi nak p Karaoke, macam kepala tak sakit kan??? Ala... member aku yang bakal jadi pengantin tak lame lagi yg beria-ia mengajak aku p kuar ni. Aku pun on je la... Sebelum kerusi patah, TV kat umah aku pecah lebih baik aku kuar kan?  

Chow!  Accchhhewww! ---> alhamdulillah

0 comments: