BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Isnin, 28 Mac 2011

PERCAYA PADAKU by UNGU

Lagu nie, entah dah berapa puluh kali aku dok main. Bahasanya, muziknya pergh betul-betul menyentuh kalbu. Alahh... apa la salah aku layan lagu jiwang kan? Aku juga manusia biasa bha.. Bila ku hayati liriknya, erm buat aku terkenang satu ketika dahulu, aku pun pernah dapat kata-kata seperti itu. Namun, tak kekal lama la... manis di dengar tapi sementara namun tetap dikenang jua.


Aku pun pernah gak lafazkan macam tu dulu, memang aku kotakan namun sayang tak pernah dihargai pun. Well siapa lah saya ini kan? Apa pun tiada untuk dihargai, namun cuma untuk disakiti dan dilukai. Tapi aku tak kesah... itu kesah lama maaa. Aku tau, ada pasti ada, tapi sayang yang sedia ada itu keadaan nya pula tidak mengizinkan. Huhuhuhu... Itulah kehidupan. P apa-apa pun aku harap korang enjoy lah ngan lagu ni. Buat seketika, aku heran, kenapa komposer kita tak leh buat lagu secatch ini ya? Apa silapnya kalau halwa kita terlebih nak melayan lagu seberang? Harap artis kita, komposer kita jangan terlalu menunding jari terhadap pendengar dan stesen radio ya. Tapi ada gak komposer yang lagu nya best, artis kita bawak lagu sedap. Tapi aku cukup suka la ngan lagu 1 malaysia. huhuhuhu  x caye ke? Sudah...





aku tak tahu apa yang ku rasakan
dalam hatiku saat pertama kali
lihat dirimu, melihatmu
seluruh tubuhku terpaku dan membisu
detak jantungku berdebar tak menentu
sepertinya aku tak ingin berlalu

reff:
berikan cintamu juga sayangmu
percaya padaku ku kan menjagamu
hingga waktu menjemputku

ku berikan cintaku juga sayangku
percaya padaku ku kan menjagamu
hingga waktu menjemputku

saat ku tahu kau akan pergi jauh
izinkan aku tuk selalu menantimu
untuk katakan ku ingin dirimu (ingin dirimu)

agar kau tahu betapa ku terlalu
mencintaimu aku akan menunggu
hingga dirimu kembali untukku

repeat reff

tolonglah aku bagaimana diriku
ungkapkan itu rasa yang membelenggu
dalam hatiku ku cinta padamu

repeat reff

berikan cintamu juga sayangmu
percaya padaku ku kan menjagamu
hingga waktu menjemputku

0 comments: