BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Isnin, 7 Mac 2011

SABAR AKU ADA HAD NYA!

Salam....

Wahhh aku rasa macam nak marah, rasa macam nak menyumpah seranah pun ada.  Benci ahh dan macam2 lagi lah. Tapi... bila aku fikir-fikir balik, luahkan rasa mengikut channel yang betul alhamdulillah. Mampu jugak aku nak bersabar buat kesekian kalinya. Rasa nak meletus rasa nak ku luah nak ku jerkah ada jugak orang itu, tapi aku masih mampu bersabar. So tolong lah faham, aku bukan Siti Aisyah, aku bukan mana-mana wanita yang terpuji seperti mana para isteri2 nabi, bukan jua tokoh agama. Aku gadis biasa macam ko jugak, yerlah ko mungkin 10 kali lebih baik dari aku. 10 kali penyabar dari aku. Tapi mintak maaf banyak2 aku kenal sapa diri aku, aku tau aku jenis gadis macam mana. Kalau engkau boleh lupakan kisah silam, itu engkau. Aku pun boleh lupakan kisah silam, tapi dalam pada masa yang sama aku nak teruskan hidup aku. Ko paham tak? Walaupun aku tau ko memang tak kan faham dan buat-buat tak reti bahasa, biarlah ini yang kali terakhir aku nyatakan dengan jelas kat engkau. Plz understand it.

Cubalah... bila bercakap bila berjanji tu akur lah pada janji, jangan MUNAFIK. Dah lah.... Biar aku bagi tau kau yer, betapa engkau dah melukakan hati aku, betapa engkau dah seksa aku. Kau ingat aku apa? pelakon kah yang boleh berubah wataknya. Apa kau rasa kalau kau di tempat aku. Aku cari kau untuk bagi tau kebenaran tapi kau? hulur madu tapi madu bersalut racun. Aku bukan jenis yang sombong atau memilih bulu, tapi aku memang tak boleh lagi buat masa ini untuk terima apa2 huluran dari kau. Cukup lah, cukup. Aku dah cukup dewasa dan tau hak aku. Aku mau teruskan kehidupan aku. Dan aku rasa kalau aku mau kualiti yang bagus dalam hidupku, wajarlah aku buang ko dan dia jauh-jauh dari hidupku. Aku jahat? Itu hak aku, ko kene tau tu... Apa yang berlaku antara kita bukan lah sesuatu yang indah untuk dikenang, so sebelum menjadi toksik lebih baik aku buang. Biarlah yang lepas itu sejarah tapi tolonglah, dah puas ko sakitkan hati aku jangan ko biar sakit aku bernanah. 

Apa masalah kau aku tak nak ambik tau. Aku boleh saja salahkan kau atas apa yang pernah kau buat terhadap diri aku. Kau dan dia sama-sama bersalah. Kenapa mesti aku yang kau palit bersama. Kenapa mesti aku kau kait bersama. Kalau niat kau bagus, kalau hati kau baik kau pasti faham, kau pasti dapat menduga apa rasa ku. Tapi apa sebenarnya? Maaflah, aku bukan macam engkau, aku jenis tak kacau hidup orang, kalau lepas nie ko nak msg aku cakap "alah buat ape lah nak post entri kat blog mesej je bagus". Aku tau ko akan cakap macam tu, aku tau ko akan gelak dan menidakkan. Come on lah... ko perempuan aku perempuan, ko patut tau. Sangatlah bodoh sangatlah buruk perangai ko. Jangan buat aku macam nie. Plz... Jangan MUNAFIK! What past is past... i give u chance bcoz  i thought u will be more sincere. Then what did u give to me? U give me SHIT! AKU BENCI KO SEBAB KO JENIS TAK RETI BAHASA.

0 comments: